Wat is TeraCopy op je pc?

Waarom bestaat eigenlijk TeraCopy als je toch kan knippen kopieren en plakken?
Want ik heb dat programma en ik gebruik het niet omdat ik toch kan kopieren?
Iemand een duidelijke uitleg voor me?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom installeer je programma's waarvan je het nut niet weet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij pc was hersteld toen had iemand het voor me gemaakt daarom had hij paar dingen gedownload en deze zat erbij!

Het beste antwoord

Het kopieert op een logischere manier dan Windows, ooit wel eens 1000 files op kopieren gezet en weggelopen? Kom je terug na een uur blijkt dat na file 11 Windows met een waarschuwing kwam (dubbele file o.i.d.) en is dus niet verder gekomen dan file 11. Tera Copy gaat gewoon door en meldt problemen aan het eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt zeg daarmee ben ik nu pas geholpen!
Fijne dag verder!

Andere antwoorden (1)

sommige sites of andere dingen op je pc kan je niet kopieren door verschillende redenen daarvoor is dat programma