Is het programma Adobe Reader ook op CD te koop?

Ik kan hem op de PC van mijn ouders niet downloaden, dan krijg ik steeds een foutmelding. Is er van dit prog ook een CD verkrijgbaar?

12 jaar geleden
in: Software
Kimath
12 jaar geleden
Er zijn ook snellere alternatieve programma's zoals Sumatra PDF. Als het puur om pdf's lezen gaat, is zo'n programma ook goed.

Antwoorden (1)

De professionele versies zijn in de winkel verkrijgbaar, maar zijn ook heel erg duur. Je kunt het beste een USB stick regelen en de software dan op een andere machine downloaden. Dan kun je het bij je ouders thuis installeren vanaf de USB stick.