Is het mogelijk om Word back-ups van bestanden te laten maken in een andere map dan waarin het oorspronkelijke document staat?

Je kunt Word zodanig instellen dat hij automatisch een back-up maakt van je documenten. Deze back-ups worden opgeslagen in dezelfde map als waarin het oorspronkelijke document staat.
Kun je Word ook zodanig instellen dat hij je bestanden automatisch op een andere plek back-upt, bijvoorbeeld een externe schijf? Dat zou heel handig zijn in geval van een crash.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

(in Word 2003)
tools / options / file locations
Daar kun je het autorecover pad instellen van files
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het natuurlijk, bedankt!
N.B.: In de Nederlandstalige Word heet het AutoHerstel.