Bestaat er software om mijn usb stick te herstellen? (ik kan geen bestanden meer op mijn stick zetten of afhalen)

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik kan de muziek en video's die erop staan wel bekijken enzo, dus daarom dacht ik dat mijn usb stick wss niet stuk is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De voorganger zat FOUT
Er bestaat software voor. Maar of het helpt....
Lees dit eens : http://www.aenaservice.nl/recovery/usb.html?aa=k@893%C6z@%3B33%C6i@4%C6rn@3%A2C

Er staat daar bij de welkomstboodschap (niet wegklikken) dat er software bestaat. Als je die hebt gelezen, bekijk de rest van de site voor meer info

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit kan niet, als formatteren niet helpt bent je verloren. Ik heb deze vraag ook zelf gesteld maar dan met een microSD (ook een USB flashdrive) en daar bleek het ook een verloren zaak te zijn. Gewoon een nieuwe kopen dus, is niet zo duur meer gelukkig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das jammer helaas is de mijne een van 32 gb dus word niet zo goedkoop :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahh, ja dan is het inderdaad duur...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt niet wat je zegt. Een microSD kan niet meer gered worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een usb stick wel