Hoe kan ik de Motion Blur uitzetten in Sony Vegas 7?

Als je bij sony vegas een filmpje rendert krijgt het meestal veel motion blur. Maar bij filmpjes zoals wat ik nu maak is dat helemaal niet handig! Ik denk dat het komt door bij de project-opties Motion Blur Type op Gaussian staat.

Dat weet ik wel, zo krijg je motionblur maar ik wil het uit! Hoe kan dat?

Zie het filmpje, daarin zit (lelijke) motion blur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

heb je wel de goede framerate gekozen? hoeveel fps is het filmpje gemaakt en welke framerate heb je gekozen? 12fps maken en 24fps renderen zou logisch zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het filmpje is zo'n 20 fps. Ik zal eens kijken of dat werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft gewerkt! In Vegas bleek het filmpje 16 fps te zijn dus ik heb het opnieuw gemaakt maar dan met 15 fps bij de projectopties.