Ik krijg iets in mijn toolbar niet weg, weet iemand hoe ik dit weg krijg?

Ik heb ooit eens iets gedownload en toen kwam er een UptoDown balkje dat ik maar niet weg krijg. Heb het eigenlijk al verwijdert volgens programma's en onderdelen maar hij staat er nog steeds. Ik heb ook al bij internet opties gekeken maar ik krijg m maar niet weg! Weet iemand hoe ik m weg kan krijgen?

Toegevoegd na 2 minuten:
O en als ik er met mijn rechtermuisknop opklik kan ik m ook niet weghalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Reset je browser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je weet waar de toolbar vandaan komt, kun je in regedit met zoeken de verwijzingen in de registry deleten. Met F3 kun je dan de volgende verwijzing zoeken. Als alle verwijzingen weg zijn de PC opnieuw opstarten en het ding is niet meer aanwezig. Maak tevoren een back-up van de registry voor het geval je de verkeerde items weggooit.
Succes

Toegevoegd na 3 minuten:
regedit kun je vinden onder de windows knop < zoeken naar programma onderdelen en bestanden>. Vervolgens klikken op de gevonden regedit. Sorry ik weet niet hoe bedreven je bent met windows. Dit is windows7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het probleem te verhelpen met het herstellen van de instellingen van Internet Explorer.

Volg de volgende stappen als u de instellingen van Internet Explorer opnieuw wilt instellen via het Configuratiescherm:
1. Sluit alle programma's af, waaronder Internet Explorer (als het programma nog is geopend).
2. Klik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren als u gebruikmaakt van Windows XP. Typ de volgende opdracht in het vak Openen en druk op ENTER:
inetcpl.cpl

Klik als u Windows Vista gebruikt op Start

. Typ de volgende opdracht in het vak Zoekopdracht starten en druk op ENTER:
inetcpl.cpl

Het dialoogvenster Internetopties wordt weergegeven.

3. Klik op het tabblad Geavanceerd.
4. Klik onder Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen. Klik vervolgens opnieuw op Opnieuw instellen.

5. Wanneer Internet Explorer het opnieuw instellen van de instellingen heeft voltooid, klikt u op Sluiten in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen.
6. Start Internet Explorer opnieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dergelijke grapjes verwijder ik doorgaans met het intikken van: msconfig, in de zoekbalk van START. Klik op Opstarten, hier staat het gewraakte programma vaak aangevinkt. Afvinken>Toepassen, opnieuw opstarten.
Bronnen: