Hoe geef je het maximum intern geheugen aan een game toegewezen bijvoorbeeld CoD4 op Windows 7?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (2)

Bij mijn weten kan je geen geheugen toewijzen aan een programma, wel kan je een programma een hogere processor prioriteit geven In taakbeheer (ctrl+shift+esc) bij processen, rechtsklik het betreffende programma>> prioriteit instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet. Je hebt soms de mogelijkheden met virtuele omgeving van bij VMware, maar standaard in windows 7 zal dat niet lukken. Is ook niet aan te raden, windows bepaalt dit vanzelf wel, en als het buiten je ram geheugen gaat lopen zal je pc toch gaan swappen, dus extra vervelend om de boel te beperken.