Bestaat er goede freeware software om chemische structuurformules te maken in Word/ Office voor de Mac?

Chem4Word klinkt heel mooi, maar werkt alleen onder Windows.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K
Powergen
12 jaar geleden
Proxner: BAM idd... I'm happy with my windows pc..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een standalone structuur programma waarvan je gewoon een jpg mee uit kan schrijven niks?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hohoho Proxnertje en Powergen, we hebben hier in huis 4 laptops met Windows 7 waar Chem4Word ook gewoon op draait, maar raad eens waar iedereen wil zitten als hij ECHT werk moet doen? Jawel, achter onze iMac. Dus vandaar. MrTomaat: kan, maar dan is het op de laptopjes al bijna net zo confortabel.

Het beste antwoord

Há, je hebt precies het zelfde probleem als mij. Ik heb een tijd terug uren lang het hele net afgezogd, en ik heb niks kunnen vinden. Helaas kan ik voor 99% zeggen dat er geen software is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, helaas krijg ik niet wat ik zoek, maar het is wel het beste antwoord ;-) Bedankt!