Als ik met Nero een DVD brand kan ik alleen kiezen uit 18 snelheid. Ik wil lagere snelheid branden. Hoe doe ik dat ? Firmware is uptodate.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nero gaat dit uitlezen van de hardware zelf (je burner). Lager snelheden hanteren mag normaal geen probleem zijn. Ik zou eens proberen nieuwe drivers te installeren voor je burner. Dit kan het probleem oplossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn firmware is volgens Windows uptodate. Dat bedoel je toch met de drivers ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar ik zou toch eens op de site van de leverancier van je burner gaan kijken. Daar de laatste drivers downloaden en installeren. Windows geeft misschien aan dat alles up to date is maar dit sluit niet uit dat er hij pre-installed drivers gebruikt voor het aansturen van je apparaat. Met de driver van de producent kan het zijn dat alles opgelost is.