hoe krijg ik een tijdlijn in premiere pro?

ik zoek al een tijdje op internet hoe dat moet. dat telkens als ik iets vind over een tijdlijn gaan ze er al vanuit dat ik die heb. ik heb al bij 'window' gekeken maar daar staat het ook niet.

HELLP!!!

groet
sukkel die niet met premiere kan werken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Pieter2011
12 jaar geleden
Ik ken Premiere niet, maar zó werkt het bij de meeste videobewerkingssoftware (inclusief Premiere Elements):
http://www.dvscene.nl/videos/premiere-elements/les-4-de-tijdlijn.html

Het beste antwoord

Op youtube is een filmpje van hoe je dat doet.
Zie de bron.

Toegevoegd na 42 seconden:
En nog een.