Hoe kan ik foto's van gsm naar pc sturen na installatie bluetooth cd?.

cd van Sitecom bluetooth is geïnstalleerd. Snelkoppeling staat op bureaublad, maar ik kan er niets mee doen.
Hoe kan ik bestanden overbrengen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik heb wel een bluetooth stick... Maar niet zo'n cd.
Maar misschien weet ik het..
Heb jij rechts onderaan dan zo'n bluetooth symbooltje staan? Als dat zo is dan moet je
daarop klikken met rechter muisknop en dan staat daar als het goed is bestand ophalen ofzo. En dan moet je daar op kikken en dan met je mobiel gewoon verzenden zoals altijd. (hoop dat je weet hoe dat moet.) Als het andersom moet dan klik je ook op dat symbooltje en dan bestand verzenden en dan spreekt het voor zich denk ik.

Ik weet niet of dit bij jou ook zo d'r staat... Maar dit is de enigste manier hoe ik het weet!

Succes ermee!
Groetjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeet allereerst niet de bleutooth op je mobiel zichtbaar te maken voor overige apparaten (kun je onder instellingen doen)
Op je bureaublad zie je rechtsonderin de menubalk, daarin staat een bleutooth-teken. Als je daarop klikt met je rechtermuisknop, dan opent er zich een apart menuutje. Daarin kun je aangeven wat je wilt doen, de rest wordt voor je gedaan. Je kunt op deze manier dingen van je mobiel naar je PC zetten, maar ook andersom.
Heb zelf ook een bleutooth stick van Sitecom, maar de cd-rom niet geïnstalleerd. Windows XP pakte zelf de stick van de Sitecom op.