waar kan je de gewone paint downloaden? hij staat namelijk niet op mijn laptop. ik heb een windows.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
17.9K

Antwoorden (3)

Die kun je hier gratis downloaden. Zie: http://www.gratissoftware.nu/downloaden/paint.php

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke Windows versie bevat paint.

Ga naar start -> uitvoeren (of toets Windows + E) en type < mspaint.exe > (zonder de haken).

Paint zou nu moeten verschijnen...

Toegevoegd na 41 seconden:
Je moet wel Enter toetsen, uiteraard.

Toegevoegd na 1 uur:
Voor de volledigheid: als je Windows versie ouder is dan Windows 95 moet je zoeken naar Paintbrush.

Toegevoegd na 3 dagen:
Waar staat Windows + E bedoel ik de Windows Toets + R
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt alleen als Paint reeds geïnstalleerd is...
rose
12 jaar geleden
Paint zit standaard in het besturingssysteem.
rose
12 jaar geleden
En de kans dat de vraagsteller een laptop heeft waar Paint bewust is weggelaten is vrijwel nihil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het op z'n PC zou staan, zou hij het toch wel hebben gevonden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat er niet!
staat toch duidelijk in de vraag!
ik heb heel die gebruiker al afgezocht!
rose
12 jaar geleden
Tja, jejejerome, ik had op grond van de vraag niet de indruk dat je heel erg bedreven was met windows/computers. Dan ga ik er niet van uit dat je ook echt alles hebt afgezocht als je dat zegt. Veel gebruikers denken dat iets niet op hun computer staat als het niet op het bureaublad of in het startmenu staat. Maar als je alles hebt afgezocht en je hebt met uitvoeren geprobeerd het programma te starten dan zit er niets anders op dan downloaden of van de cd installeren.
Paint is een standaard onderdeel van Windows, maar hoeft niet standaard geinstalleerd te zijn. Ga daarvoor naar start - systeembeheer - software en kies dan voor Windows onderdelen (components) en selecteer paint onder accessoires. Windows installeert dan MS-Paint van je i386 lokatie (CD/directory). Klaar!
Extra downloaden is niet nodig, aangezien dit gewoon op de Windows CD staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rose
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit een Windows installatie getroffen waar Paint was weggelaten. Je moet dat al met een installscript doen, en waarom zou je dan Paint weglaten? Het kan geen kwaad en neemt vrijwel geen ruimte in. Maar je hebt gelijk v.w.b. het downloaden, Ms Paint staat ook gewoon op je CD/DVD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het wel eens tegengekomen. Vraag me niet waarom het was weggelaten. Wellicht is de installatie via een script gelopen (unattended installation) en stond Paint niet standaard actief in dat script.