Wat is een fijner tekstverwerkingsprogramma /app voor de iPad 2, Pages, of gewoon de microsoft word app? (of iets anders)

Het gaat me nu even niet om de prijs, maar wat fijner is. Waarom koopt iedereen pages, terwijl er ook een microsoft word app is. Kun je met pages ook microsoft word bestanden bewerken. En kun je er veel mee of alleen de basisdingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Er is helemaal geen microsoft word app. Je vraag is onjuist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is er inderdaad helemaal geen microsoft word app of iets wat daarop lijkt. microsoft heeft wel een MSN uit uitgebracht voor de iPhone. Ik heb ook voor me iPad 2 Pages gekocht voor 7,99 & dat is ook echt aan te raden, via iCloud al je bestanden op je iPad & Via Keynote & Numbers kan je net zoals by windows van microsoft je bestanden bewerken:

Pages = Word, lijken veel op elkaar, gebruiksgemak goed
Powerpoint = Keynote, Keynote is vele maten beter dan powerpoint door zijn overgangen en gebruiksgemak
Numbers = Exel, het zelfde gebruiksgemak als microsoft.

Ik zeggen "ja" koop Pages voor je iPad 2 als je word bestanden of PDF wil wijzigen op je iPad of maake en nieuw bestand aan.