ik kan voor mijn epson action laserprinter 1500 geen driver vinden om deze te gebruiken op windows 7, wie helpt mij of heeft een andere oplossing?

epson heeft deze niet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bijgaande heb ik op internet gevonden:

I have an Epson Action Laser 1500 working perfectly in Win 7 64 bit and here is how I did it.
My computer does not have a parallel port, so I bought an adapter cable USB to parallel. If your printer has the port, you don't need that cable, just hook up normally.
I first plugged the adapter cable to the puter, Win 7 recognized it and installed the drivers needed. Then I hooked it up to the printer and went through the Add Printer routine. First pick the interface LPT1 or USB depending on your setup. When the window where you pick your printer opens, click the "Windows update" button at the right lower end to get more options. Pick HP LaserJet III and you are in business.

Dus via configuratie, printer toevoegen (lokale), selecteer de juiste poort en kies Windows Update. De drivers voor HP LaserJet III installeren.