Hoe kan je office for Mac downloaden?

Toen ik mijn iMac kocht had ik ook direct Office for Mac 2008 gekocht die ik later ook kon upgraden naar office for Mac 2011. Ik had laatst ook wat eigenaardige problemen en kreeg als advies van Apple om de iMac opnieuw te installeren. Er staat nu geen Office 2011 op de mac en ik weet ook niet waar ik deze kan downloaden. Ik heb daarom naar Apple gebeld en die zeiden dat ik op de site van apple moest kijken bij downloads maar daar zie ik t ook niet staan. Weet iemand waar ik office 2011 op een legale manier kan downloaden zodat ik de product key weer moet invoeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

je kunt op een 'legale' manier gewoon office van een torrent site downloaden. je betaald immers niet zozeer voor de software, maar vooral voor de licentie om deze te gebruiken. Dus als je gewoon een versie download waar nog een key ingevoerd moet worden en hier je eigen key invoert ben je volkomen legaal bezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan via deze site office voor de Mac gratis downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het beste contact opnemen met Microsoft Support. Als het goed is heb je nog de product key voor office 2008. Zij kunnen je helpen met het op een legale manier verkrijgen van Office, en je meteen vertellen of jouw product key voor een upgrade in aanmerking komt. Hier kan je contact met Microsoft opnemen: http://support.microsoft.com/gp/consumeroas/nl

In Nederland kan je niet zomaar legaal software downloaden. Dat is anders dan muziek en video.