Waarom kan ik in iTunes geen 0 sterren meer geven bij een paar nummers?

Normaal als je sterren geeft, zijn die sterren oranje opgevuld, maar als ik weer 0 sterren wil geven komt er een oranje randje omheen waardoor iTunes de nummers blijkbaar als '5-ster-nummer' ziet, want ze blijven in 'mijn favorieten' staan.

Toegevoegd na 2 uur:
IK WEET NIET HOE IK BIJ DE KLEUR ORANJE KWAM, MAAR HET IS GRIJS.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

dat kan wel maar dan moet je geen een sterren geven dan heb je nul sterren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat lukt dus niet. Met 0 bedoel ik geen.