welke programma moet ik nemen om antivirus uit te testen op een virtual pc ?

hallo
ik wil graag een goede antivirus
maar die wil ik graag zelf uit testen welke goed is maar welke programma moet ik nemen voor virtual pc maar de volgende eisen moet het hebben:
1.simpel in gebruik
2.als je een virus download dat het niet op de computer komt maar in op virtual pc blijven
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kunt kijken naar Virtual PC van Microsoft, of naar wat producten van VMware. Beide programma's voldoen aan je eisen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke zal ik ff naar kijken maar is de virual pc van microsoft niet voor pro of hoger?
maar ik kijk wel ff

Andere antwoorden (1)

Kijk eens naar Buffer Zone Pro, dat maakt ZELF een virtuele omgeving aan. Of bedoel je een antivirus die je kunt gebruiken in je eigen virtuele pc. Dan kan ieder programma volstaan. Immers het blijft dan in/op je virtuele omgeving staan. Ik zou dan AGV gebruiken of Security Essentials van Win zelf.

Toegevoegd na 27 minuten:
http://www.infoniac.com/offbeat-news/computervirus.html

http://www.nowpublic.com/need_a_computer_virus_download_now

kijk hier maar eens rond.