Is de site http://www.gamedumper.nl/ betrouwbaar?

Ze hebben namelijk Call of Duty: Modern Warfare 3 voor €35, en ik wist niet dat dat al mogelijk was zo vroeg na de release. Heeft iemand ervaring met deze site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamedumper is een hele goede site om spelletjes op te bestellen, ik heb daar in het verleden ook games besteld, snel ontvangen en ik vind ze gewoon super! ik heb er niks slechts over te zeggen ;-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moest eens weten hoeveel webshops spellen goedkoper aanbieden, het duurt misschien wel een dag of 2 langer voordat je hem binnenkrijgt dan bij bijvoorbeeld bol.com, maar het scheelt zoveel geld.

Het beste antwoord

Het lijkt mij een betrouwbare site,

Ze voeren ook het Qshops Keurmerk,

"Alle bij Qshops keurmerk aangesloten bedrijven committeren zich inhoudelijk aan de voorwaarden en handelen volgens de gedragscode."

Zie verdere info over dit keurmerk onder:

http://www.qshops.org/

Toegevoegd na 2 minuten:
Als onafhankelijke organisatie certificeert Stichting Qshops keurmerk bedrijven die op afstand verkopen. Dit zijn in de praktijk webshops die online verkopen en te herkennen zijn aan het webshop keurmerk van Qshops.

De webshops die gecertificeerd zijn committeren zich aan de gedragscode en aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving. Bij klachten en geschillen heeft de consument de mogelijkheid om hierbij te laten bemiddelen. Indien met bemiddeling niet tot een passende oplossing gekomen kan worden, kan de consument zich wenden tot de geschillencommissie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!