Weet er iemand een leuk computerprogramma waarmee je niet verveelt?

Toegevoegd na 4 minuten:
Oja alsjeblieft gratis!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (12)

Internet Explorer, kun je mee het internet op.
paulus811
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Gouden tip, dat lijkt me wel wat, dat internet!
paulus811
14 jaar geleden
hahaha. ja Firefox is inderdaad beter. Sorry voor mijn flauwe antwoord. Ik kon het ook niet laten, omdat je niet verteld waar je naar op zoek bent. het antwoord daarop wordt serieus, beloofd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een browser, geweldig programma. Vooral als je dan www.goeievraag.nl intypt.
Pas wel op voor de verslavende bijwerking! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Standaard gratis op je pc: Patience en Freecell (en nog wat anderen die ik zelf nooit speel)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mocht je inderdaad een internetverbinding en een browser hebben (:P), dan zou je het eens kunnen proberen bij: http://www.xplorers.nl
Online Catan spelen. Ben al tijdje redelijk verslaafd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk bij zylom.nl -> plaza.
Daar staan een aantal zylom spelen die je gratis kan downloaden. Goed voor een aantal uren speelplezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je spelletjes bedoelt ... ik verdoe nogal wat uurtjes met Mahjong.
http://www.spelletjesoverzicht.nl/mahjong-titans.html
http://www.50plusspellen.nl/speel/Mahjong-3.html
Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
speel eens wat met Paint...

start>alle programma's>bureauaccesoires>paint...

of de spelletjes op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga zelf een computerspel maken (zeer uitdagend en bijvoorbeeld via microsoft kun je gratis een programma downloaden, workshops volgen enzovoorts). Okee, het kan op werk gaan lijken maar wellicht wordt het een nieuwe hobby.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier kun je je ook leuk vermaken, en een gratis account aanmaken. Er zijn leuke gezamelijke spelletjes, maar ook spellen die je alleen kunt spelen. Iedere week kun je meedoen aan uitdagingen en medailles halen. www.playtopia.nl

Of het eeuwenoude www.spelpunt.nl op zich ook wel leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Avondje lachen, ik ben er uren zoet mee.

www.cabaretplein.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ken ik nog niet +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lach me dubbel, vooral om Plien en Bianca :)
Missschien King.com online woordspellen en andere spellen spelen tegen elkaar.