Mijn Word doet raar, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (zie bijlage)

Dit is gewoon Word 2007, de legale versie.. Ik heb dit 1 keer eerder gehad maar toen was het opeens weg.. Weet iemand hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit is een heel gewoon Word-scherm, waarmee je op de normale manier kunt werken.

Ik moet dus gokken wat je bedoelt.

Mijn gok is, dat je de kleuren bedoelt. Die zijn nu zilver in plaats van het gebruikelijke blauw.

Als dat inderdaad is wat je bedoelt, dan kun je de kleuren terugzetten naar blauw via de volgende stappen:

1.  Klik op de grote bol linksbovenin het Word-scherm.
2.  Klik onderaan op de knop "Opties voor Word".
3.  Klik links op "Populair".
4.  Rechts staat nu halverwege "Kleurenschema". Kies
     daar voor "Blauw".
5.  Klik onderaan op de knop "OK".

Toegevoegd na 3 minuten:

Klik op het plaatje om een grotere versie te zien. Bij sommige browsers moet je daarna nogmaals op het plaatje klikken voordat het leesbaar wordt.

Plaatje bij antwoord
Cryofiel