Hoe voorkom ik RSS files op mijn computer?

Zojuist was ik op zoek naar een bestand op mijn computer en zag bij toeval dat er ruim 1600 RSS bestanden op stonden met uiteenlopende nieuwsberichten waar ik absoluut nooit naar gekeken heb en die me ook absoluut niet interesseren. Hoe komen ze daar en hoe voorkom ik dit???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Niet downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou leuk zijn als je me dan ook meteen vertelt hoe want ik weet niet hoe en waarom ik deze gedownload zou hebben...