Met de android app ES File Explorer op mijn Samsung Galaxy telefoon heb ik vanaf de telefoon een bestand verwijderd op de pc, waar blijft het dan?

Namelijk niet zoals gebruikelijk in de prullenbak, van waaruit je indien nodig een bestand terug kunt zetten naar de oorspronkelijke locatie. Is het met 1 klik echt helemaal verdwenen, of is het nog wel terug te vinden op de telefoon?

Verder nog een vraagje.

Deze app zojuist geinstalleerd en een beetje aan het uitproberen. Via aanklikken Lan - Nieuw-scannen krijg ik twee IP-adressen, aangeklikt en via gebruikers naar mijn documenten. Tot dusver kom ik nog maar in 1 van mijn 2 laptops. Via ene Ip-adres in mijn documenten, en via andere in de map gedeelde documenten. Laptop 2 nog niet in beeld. Werkt het e.e.a. alleen via Wi-Fi? Ik vraag dit omdat de laptop (windows 7) waar ik in kom via deze app, een lanverbinding heeft. Heb deze met een kabel aangesloten op een router vanwege snellere verbinding en altijd op mijn bureau staat.

Mijn vraag is:

Kom ik bij mijn bestanden omdat deze bekabelde verbinding via de router toch als draadloos wordt gezien? Mijn kennis van het e.e.a. is niet zo groot, maar dan zou ik het begrijpen wat dit betreft. Ben eigenlijk in verwarring gebracht door het woordje Lan bij deze app. Lan betekend toch bekabeld, en Wilan draadloos? Andere laptop (wel wifi) nog niet in beeld (windows xp professional). Moet ik het misschien zoeken in thuisnetwerk of delen? Sorry beetje lang verhaal, maar kon het niet anders uitleggen. Ben benieuwd of er iemand is die mij het e.e.a. uit kan leggen.

12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Vermoedelijk in de map van je Smartphone ( in de PC . )
Succes !