Betaalbare kapperssoftware gezocht!?

Ik ben sinds 2 maanden mijn eigen kapsalon begonnen, nu ben ik zelf opzoek gegaan naar een goed software pakketje wat niet te duur is maar toch erg bruikbaar (helaas nog niks gevonden).
Heeft iemand nog goede tips inplaats van Da Vincie?

Bedankt voor het meezoeken alvast!

Groetjes, Kelly

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je een soort van Kassa-programma? Ik heb pas nog een heel mooie (en gratis) van mijn pc verwijderd toen ik mijn eigen thuiswerkzaamheden had stopgezet. Ik weet zo helaas niet meer hoe het heette, maar als je dit bedoelt dan wil ik het wel even weer opzoeken want als ik het zie dan weet ik wel weer welke dat was. Was echt een superprogramma waarmee je zelfs facturen en kassabonnen etc. mee af kon drukken. Als je dat bedoelt dan moet je maar even laten weten, dan kijk ik even voor je of ik het nog terug kan vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PS. dat was overigens niet specifiek voor kappers, maar je kon er wel inventaris en werkzaamheden ed. in invoeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees dat je bericht nooit gelezen gaat worden ;) http://kappers.startpagina.nl/prikbord/10120496/betaalbare-kapperssoftware-gezocht!#msg-10120496
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Hen3ette, Ik ben inderdaad opzoek naar een salon pakket met planning en agenda. Ik hoef niet zozeer een boekhoud pakket, daarvoor heb ik al een bevriende boekhouder die dit voor mij op zich neemt. Ik werk nu nog met pen en papier maar dat zorgt voor teveel werk achteraf. De klantenstroom begind nu net een beetje te lopen Ik hoop dat Kiswum ongelijk krijgt, alle hulp is momenteel welkom! Bedankt voor jullie reacties alvast! Groetjes, Kelly
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van een kennis (zus van de vriendin van mijn dochter) die ook een eigen kapsalon heeft weet ik toevallig at dit soort support-systemen erg duur kunnen zijn. Het prgramma wat ik bedoelde is dit: http://www.gratiskassasoftware.nl/ Met een beetje creativiteit kun je er ook opdrachten (als afspraken) inzetten volgens mij. Ik had mijn geplande workshops er ook in staan, ik weet alleen niet meer hoe ik dat toen had gedaan helaas :-/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had inderdaad geen gelijk Kelly, de antwoorden van GV naar het prikbord toe worden wel doorgestuurd, maar de reacties van GV niet naar het prikbord. Ben overigens wel benieuwd of de antwoorden van het prikbord ook op GV geplaatst worden..

Antwoorden (4)

Misschien is deze software een idee.

In ieder geval heel veel succes en plezier met je eigen kapsalon!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn een hoop kappersoftware beschikbaar. De eerste link is zelfs gratis. Ik zou de gratis applicaties uitproberen, en de betaalde versies hebben trials. Kijk ook voor software van het besturingssysteem linux. Want alle software voor linux is gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kunt u het beste gebruik maken van
EsSalon. Het is voordelig en zeer gebruiksvriendelijk.
Lijkt mij de meest geschikte salon software.
Download de demo van www.usefulsoftware.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij maken zelf gebruik van Salonza en voor zover ik weet is dit de enige software waar ik niet voor betaal per afspraak maar een maandelijks vast bedrag. Onze klanten kunnen online een afspraak maken en ontvangen allerlei meldingen per e-mail. Daarnaast kunnen we ook gratis gebruik maken van de webgebaseerde kassa en kunnen we allerlei statistieken opvragen.