is er een programma zoals teamviewer voor linux

ik en een groep vrienden willen graag informatie delen via een programma als teamviewer. maar nu is het probleem dat ik linux heb en daar werkt teamviewer niet voor.

mijn distro is: Mandriva

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Voor zover ik begrijp heb je dan dit nodig:

TeamViewer Web Connector is de optimale mogelijkheid om computers op afstand comfortabel vanuit een willekeurig standpunt te besturen. Omdat de Web Connector puur uit HTML en Flash 9 bestaat is het gebruik ook in veiligheidskritieke omgevingen, waarin de installatie van ActiveX of Java niet mogelijk is, een oplossing. Niet op de laatste plaats is het met Web Connector nu ook mogelijk, om vanaf Linux-computers te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik RealVNC, werkt op Windows/Linux en volgens mij zelfs MacOs.

Ik gebruikte VNC vooral op mijn vorige baan, maar sinds ik Teamviewer ontdekte wilde ik eigenlijk niets anders meer ;) Helaas werkt dat standaard niet op Linux zoals je al zei.

Zie de link voor meer info.