Als ik probeer de standaardprinter te wijzigen, gebeurt er niks. Hoe kan ik dit herstellen?

Ik gebruik Windows 7 64 bits. Ik heb een defecte printer verwijderd en probeer naar Nitro PDF Creator als standaardprinter in te stellen. Als ik het probeer, krijg ik de volgende foutmelding:

De bewerking kan niet worden voltooid (fout 0x00000709). Controleer de printernaam en controleer of de printer met het netwerk is verbonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

mogelijk is er nog een taak uit te voeren in de Afdrukwachtrij van de verwijderde printer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou best kunnen, maar hoe kan ik de wachtrij legen van een verwijderde printer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarnet heb ik de tip gevonden om de alles uit de map op de plek C:\Windows\System32\spool\PRINTERS te verwijderen, maar dat helpt ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat de verwijderde printer nog wel in de lijst Apparaten en printers? zo ja kan je hier de wachterij lijst leeg maken.
zo nee kan je hier een nieuwe standaard printer aanmaken.
of is het probleem iets ingewikkelder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zou je een PDF programma als printer willen instellen? je kan het toch ook gewoon opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas heeft dit het niet opgelost, maar toch bedankt voor je hulp.