Ik heb ergens gelezen dat je zelf een app kan maken voor een android smartphone of pc maar nu is mijn vraag met welk programma doe je dit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de uitleg ik heb een vriend die wel iets kent van programmatie taal en van de rest maar we zijn nog maar informatie aan het binnen hallen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel verre van eenvoudig .
Zelf keek ik al eens naar Invertor , maar toen gaf ik het vlug op.

Antwoorden (2)

bamibal
12 jaar geleden
Dit doe je niet zo even met één programma; je hebt hier meerdere programma's voor nodig. Je moet niet denken dat je in één dag een volledige applicatie in elkaar kunt zetten. Je moet ook ervaring hebben met programmeertaal (en o.a. Java). Voor Android kan je via AppGeyser van een webpagina een Android applicatie maken. Een programma voor Windows maken is heel wat ingewikkelder.