is het nog verantwoord om een oudere adobe dreamweaver te gebruiken?

helaas is mijn laptop niet zo snel dus ik moet het dan maar doen met wat oudere versies

Dreamweaver MX 2004 (2003) (versie 7)
Dreamweaver 8 CS2(2005)

Zijn die nog goed te gebruiken?, dus kan ik er nog mooie website mee maken? of zit er niet meer iets in wat je tegenwoordig nodig hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je website 'mooi' wordt, bepaal je voornamelijk zelf.
Dreamweaver kan het misschien makkelijker maken om de site te bouwen, maar uiteindelijk komt er voornamelijk html code uit.
Meestal gebruiken sitebouwers een van de templates die dreamweaver levert als startpunt, maar zulke templates zijn er bij duizenden -gratis- beschikbaar op het internet.
kijk bijvoorbeeld maar eens op css zen garden Bronnen:
- http://www.csszengarden.com/

Het beste antwoord

Vergeleken met Dreamweaver CS5.5 zou ik zeggen, nee, je mist een hoop.

Aan de andere kant zijn het nog steeds geldende standaarden die in CS2 ook zo werkte.
Je zegt dat je het moet doen met oudere versies, als je ervaringen hebt met nieuwere versies kun je zelf nagaan wat je nodig hebt.

Het hangt dus af wat voor websites je wilt maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ooit een keer cs4 gebruikt, Alleen heb nu geen desktop meer, Maar weet jij of je er een goede videokaart voor nodig hebt? heb nu maar 128mb ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een 16 bit grafische kaart is al genoeg, hieronder staan nog wat specificaties: Dreamweaver 8 has low system requirements compared to CS. Dreamweaver 8 only needs a 600 MHZ processor, 256 MB of memory and it can run on Windows 2000. The program also only requires a 16 bit graphics card. Dreamweaver CS5.5 requires at least a Pentium 4 processor, 512MB of memory and 1 GB of hard drive space during installation. It runs on Windows XP, Vista and Windows 7. Your graphics card must also have a minimum resolution of 1280 by 800. Bron: Dreamweaver 8 Vs. Dreamweaver CS | eHow.com http://www.ehow.com/info_12174827_dreamweaver-8-vs-dreamweaver-cs.html#ixzz1hzYu0300

Andere antwoorden (1)

Met Dreamweaver 8 kan je eigenlijk alles wat met CS3 of CS5 ook kan. In de nieuwere versie is het bewerken van een CSS wel makkelijker, en het ziet er gelikter uit.