Waarom loopt Origin vast als ik het wil starten?

Hallo, Ik zit met het volgende. Als ik Origin wil starten loopt mijn laptop ondertussen dat hij aan het starten is vast, voor ongeveer 30-60 seconden. Ik vraag me echt af hoe dit kan. Voordat ik Battlefield 3 had deed dit probleem zich ook al voor. Steam daarin tegen kan ik wel normaal starten zonder problemen. Weet iemand hier raad mee?

Als je meer informatie wil van iets dergelijks, vraag je het maar en ik zal zo spoedig mogelijk antwoord geven.

Met vriendelijke groet, tieskejansen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk omdat je computer de "zwak" is voor deze game(s). Je computer dient te voldoen aan de minimale systeemeisen, maar zelfs dan is het de vraag of je hem (fatsoenlijk) kunt spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan hem wel gewoon spelen. Maar ik bedoel als ORIGIN wordt gestart, zodat ik kan inloggen. Dan loopt hij vast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de game illegaal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb hem gewoon legaal gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dát is wel raar.