Software voor TV-kaart. Welke?

Ik heb in mijn pc een TV-kaart zitten en die maakt gebruik van "Windows Media Center". Ik ben niet kapot van dit programma en ben op zoek naar een gratis (te downloaden) programma om tv te kunnen kijken en waarmee ik ook kan opnemen. Het programma moet nederlandstalig zijn.
Wie kent er zoiets?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hier een *hele mooie* open-source variant op Media Centre...
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben benieuwd, ik ga hem eens testen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik alles zo lees moet het wel mooi zijn. Helaas werkt hij niet, komt niet door de installatie heen. Connection failed!
Login failed for user "sa" Dit is de boodschap die ik krijg. Of ik nu voor Microsoft SQL server kies of voor My SQL 5, maakt niet uit. Misschien dat de User ID er iets mee te maken heeft? Password moet mediaportal zijn, volgens de instructie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Please specify the host name or IP adress or host name of the master TV service. Dit is de boodschap die ik weer krijg bij TV setup. Het komt er dus op neer dat de software geen kanalen kan vinden. Kreeg ook iets door over mijn Firewall, maar die staat gewoon aan zoals altijd. Sorry als het rommelig overkomt, maar met dit soort dingen ben ik geen held. Hoop dat je er iets van snapt en dat je misschien een oplossing weet.