Wat zijn de cadeautjes van de app 12 Days of Christmas van 2011?

Ik zou graag willen weten wat de cadeautjes zijn die je krijgt met de app 12 Days of Christmas die Apple dit jaar (net als alle andere jaren) vrij geeft.
Dus een soort verslag van 26 december tot 6 januari (van dit jaar 2011) wat Apple allemaal vrij geeft aan apps, muziek, etc.

bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Elke dag is er een persoon of groep waar je dan een paar liedjes van mag downloaden voor 1 dag,die liedjes zijn dan na een dag dus weer weg, vandaag is het coldplay, met de liedjes: every teardrop is a waterfaal, god put a smile upon your face en fix you
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet blijft dat gewoon een verrassing en bestaat er geen lijst van cadeautjes die je zal krijgen. Gewoon de app downloaden en de cadeautjes ontvangen is de enige manier om te weten wat het wordt. (je kan ze altijd weer verwijderen als je ze niet leuk vindt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft die cadeautjes niet per se te downloaden, dus je kan gewoon elke dag kijken wat je krijgt en zelf bepalen of je het download of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De cadeaus van dit jaar zijn nog niet bekend, anders is het geen verrassing meer!
Over de cadeaus van afgelopen jaren wordt gezegd:
"What joys will Apple provide us with? Well, 2009’s selection contained Trivial Pursuit for the iPhone, the Lesbian Vampire Killers movie and the first episode of Outnumbered, while in 2010 the Father Ted Christmas episode was free along with Broken Sword and Mirror’s Edge for the iPhone and a pack of David Guetta’s music videos."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet allen de cd van coldplay die heb ik gister gekregen