hoe werkt bs-player?

ik zou graag willen weten of bs-player veilig (virussen) is, of je moet betalen; zoekt ie compleet zelf ondertitels? Als iemand nog extra info heeft is die ook altijd welkom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik gebruik BS player al heel lang, De pro versie is ruimschoots te vinden in de nieuwsgroepen. Speelt alles zonder problemen. Het programma zoekt inderdaad zelf de ondertitels op internet op. Prima mediatheekfunctie en behoorlijk uitgebreid qua opties. Een virus probleem heb ik er nog nooit mee gehad. Asl je hem graag wilt hebben....PM werkt altijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en moet je er ook voor betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is zowel een gratis als betaalde versie. De betaalde versie is in de nieuwsgroepen wel "gratis" te vinden. de gratis versie is op onderstaande link te downloaden http://www.bsplayer.com/bsplayer-english/products/about.html?BSPLAYER=57210665ac94bf9d212c174e525fe933