Waarom opent Itunes het niet als ik er 2 keer op klik?

Ook niet via de originele setup. Ik heb het al opnieuw gedownload maat dat werk ook niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Misschien een probleem met de rechten op je pc. Rechtsklik het installatiebestand en voer het uit als Administrator. Probeer eens itunes te verwijderen met Revo uninstaller, zodat alle left-overs ook verwijderd worden. Probeer het dan opnieuw. Let ook op dat je de goede versie 32-bit of 64-bit hebt als die er zijn. Kijk of je ook het probleem hebt met andere installatiebestanden. Download het alleen van apple. Succes!