Kan ik updates en software op mijn Nintendo 3DS krijgen zonder dat deze verbonden is met het internet?

Het probleem is dus dat ik updates en software op mijn Nintendo 3DS wil zetten maar het draadloze netwerk ligt eruit. Ik had er zelf aan gedacht om ze te downloaden op mijn PC en vervolgens op het geheugenkaartje van mijn 3DS te zetten. Als het mogelijk is kan iemand mij dan uitleggen hoe dit precies werkt, want van al die fora en de FAQ sectie op de Nintendo site word ik niet echt veel wijzer.

Bij voorbaat dank voor jullie input.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

natuurlijk niet sufferd want de updates moet je downloaden