Alternatief voor Ipswitch WS_FTP gratis versie?

Op mijn vorige pc had ik dit programma voor het up- en downloaden van mijn websitepagina's. Nu ik het op mijn nieuwe pc wil zetten, zie ik dat de gratis versie niet meer bestaat.
Kent iemand van jullie een goed gratis alternatief?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Als je een FireFox browser gebruikt dan kun je FireFtp gebruiken. Daarmee kun je vanuit je browser direct alles doen wat je wilt.

Werkt super en neemt veel minder schijfruimte in beslag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toegevoegd en werkt direct. Prima, dank je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben blij dat je er wat aan hebt. Veel succes met je website ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel praktisch, zo samen met FireFox.
Door mij persoonlijk als beste getest!

Andere antwoorden (2)

FileZilla... fantastisch goed en gratis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad +1 wat heb je trouwens een metamorfose ondergaan XiniX, staat je goed zo'n bikini
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vind ik niet zo fijn werken. Het gaat niet zo intuïtief als mijn ouwe WS_FTP. Toch bedankt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is je goed recht... dank je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Xinix, weet ik :-))
Filezilla en eventueel een concurrent van windows verkenner met ftp server: Total Commander van het bedrijf whistler.
Gewoon freeware en in mijn ogen een de beste programma's sinds het dos tijdperk.

Toegevoegd na 18 uur:
whisler is in dit geval www.ghisler.com.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Whistler vind ik 'm niet. Wel bij Ghisler.com, is dat de goeie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt. Total Commander is een kloon van de aloude Norton Commander die in het DOS-tijdperk al twee vensters bood om bestandsbeheer uit te voeren. Een uitermate veelzijdig gereedschap: Kopieren, verplaatsen, herbenenoemen, in- en uitpakken, maar ook bekijken van allerlei archiefformaten (zip, rar, arj...). Snel bekijken en bewerken van allerlei bestandsformaten. Maar dus ook een ingebouwde FTP-client met de mogelijkheid om allerlei verbindingen met logingegevens op te slaan. Het mooie is dat elle functionaliteit die je bij lokaal bestandsbeheer hebt ook op de FTP-site gebruikt kan worden. TC is trouwens geen freeware, maar shareware. De sharewareversie werkt volledig maar met 'nag screen'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad Ghisler, foutje :) @Roqui: beter kon ik het niet uitleggen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Kwisum, dank je, ik ga het proberen!