Hoe kan ik de inhoud op mijn beeldscherm met 90 graden laten draaien?

Hij is per ongeluk gedraaid....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
6.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat het om een laptop of een gewone monitor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met xp:
Rechtermuis op je buroblad, eigenschappen
tabblad instellingen, knop geavanceerd
tabblad rotatie

Het beste antwoord

Instellingen videokaart... Daar zit een optie 90° 180° of 270° draaien... zoek die op en herstel het...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

met CTRL+ALT+PIJL toetsen is het ook mogelijk. Alleen weet ik niet precies de voorwaarde hiervoor (denk dat dit alleen werkt als je met meerdere monitoren tegelijk werkt). Ik heb het wel eens gehad dat ik die sneltoets combinatie had ingedrukt en dat mijn scherm opeens was gekeerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm het werkt niet bij mij op een pc met 2 schermen :s Zelfs niet vanaf de desktop.
Het gaat hier om een systeem met een Nvidia Quadro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op mijn laptop enkel scherm kreeg ik het ook voorelkaar met een toetscombi, kan alleen nu niet snel achterhalen hoe, gaat nog even zoeken.
Op mijn computer kan ik rechtsklikken op het bureaublad en dan heb ik in het menu het item "Graphic options". Onder "Graphic options>Rotation" staat bij mij de optie "normal" aangevinkt. Als jij dit menu item ook hebt zou je kunnen kijken of er een andere optie (90 degrees) staat aangevinkt en deze terugzetten naar "normal". Succes ermee. Dit soort dingen kunnen behoorlijk irritant zijn, als je niet weet waar je zoeken moet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met 90 graden pusher.