Is er een mogelijkheid om mijn printer en scanner te laten werken op mijn 64 bits laptop?

Mijn all in one printer werkt niet meer op mijn nieuwe laptop, de software kan ik niet installeren omdat die geschikt is voor 32 bits. Via windows lukt het nog wel om te printen, maar scannen lukt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je kan 32-bit software gewoon installeren op een 64-bit besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de website van de maker van je printer staan misschien wel 64 bits drivers. Daar zou je even naar kunnen kijken