Hoe zorg ik er voor dat Outlook 2010 niet om bevestiging vraagt, voordat het een e-mail zonder onderwerp verzendt?

Ik stuur spam handmatig door naar SpamCop. Hierbij is volgens mij geen onderwerp nodig, maar toch vraagt Outlook 2010 steeds om bevestiging wanneer ik zo een e-mail wil verzenden. Van die vraag wil ik graag af.

Een oplossing met VBA vind ik niet erg, maar als het zonder kan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik weet niet of het helpt, maar misschien helpt het als je bij je bericht klikt op opties. Dan moet je het vinkje bij de bevestiging weghalen.

Ik hoop dat het helpt, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke bevestiging bedoel je? Ik zie Leesbevestiging en Ontvangstbevestiging. Beide staan ze uit en beide hebben ze geen invloed op de reactie van Outlook op mijn poging een e-mail zonder onderwerp te verzenden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die bedoelde ik . Dan weet ik ook niet precies wat er aan de hand is. Ik dacht: het is het proberen waard.
succes verder!