wie kan me helpen ?ik ben mijn hotmail wachtwoord vergeten

ik ben mijn wachtwoord vergeten en het herstel account is voor mij onbekend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Als je een geheime vraag had, kun je deze ook beantwoorden. Anders denk ik dat je een neiuw email adres aan zult moeten maken. Soms heb je de mazzel dat het acccount doordat het te lang niet gebruikt is door hotmail is verwijdert, dan kan je het opnieuw aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Die geheime vraag is toch verplicht om in te voeren, en zou dus iedereen moeten hebben? Bij dit soort vragen heb ik altijd het vermoeden dat de vraagsteller op het account van een ander wil komen om dat te misbruiken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het is dubieus, maar ik vind dat je van het goede van de mens moet utgaan.
Heb je al geklikt op het vraagje :heb geen toegang tot mijn account? van daaruit zou je kunnen geholpen worden.
12 jaar geleden
Als het goed is heb je bij het maken van je account een geheime vraag moeten verzinnen. Geef er antwoord op en het komt weer goed.