Kan ik een licentie van SQL server 2008 standaard meerdere malen gebruiken?

Ik heb 2 servers in verschillende netwerken. Op één server draait Windows Server 2008 R2 Standard met een gekochte licentie van SQL server 2008 standard.

Op de andere server draait SBS 2011 waar een versie van SQL Express.

Nou is mijn vraag kan ik de licentie ook op de andere server gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit ligt geheel aan de licentieversie.
Kort antwoord: OEM of VLK