Is er een manier om muziek draadloos naar mijn iPhone te versturen?

Soms ben ik gewoon te lui om een kabeltje te pakken, dus wil ik een manier om muziek draadloos naar mijn iPhone te sturen. (oftewel, net zoals iTunes, muziek op je iPhone zetten, dus niet muziek streamen)

En dan ook niet via iFile ofzo, maar gewoon dat ie zonder moeite doen in mn 'ipod' app komt.

iPhone 4
iOS 5
Windows 7 / Ubuntu

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K

Antwoorden (3)

Dit kan! :)

Een van de grootste voordelen van iOS 5 is dat je je kabel voor zulke dingen niet meer nodig heb.

Zet op iTunes bij Summary deze optie aan en op je iPhone:
Instellingen > Algemeen > Wi-Fi iTunes Synchronisatie.

Bekijk ook de bijgevoegde site, die is wat duidelijker dan ik.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via een programma'tje als Dropbox kun je bestanden draadloos van en naar je iPhone sturen. Wellicht lukt dit ook met muziekbestanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IPhone heeft ook zat apps op de market die het mogelijk maken gewoon vanaf je Iphone muziek te downloaden. Dit bevalt mij zelf veel beter