Windows 7 kan vensters 50/50 verdelen. Kan dit, met windows of ander programma, ook 25/25/25/25 ?

Oftewel, in elke hoek (25% van het scherm).

Kan dit met windows 7, of een ander programma? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Pieter2011
12 jaar geleden
Geen idee of dit is wat je zoekt:
http://jgpaiva.dcmembers.com/gridmove.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaat wel een progje om je verkennerschem in vieren te delen, de naam is mij ontschoten

Antwoorden (2)

Dit is mogelijk als je een ATI Videokaart hebt. Met de Catalyst Pro Applicatie kun je instellen hoeveel vensters kunnen verschijnen op een scherm. Het Heet ATI Catalyst Hydravision/Hydragrid.

Anders heb je Ook Gridvista (Bron 2).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open vier vensters (alle andere actieve vensters minimaliseren). Rechtermuisklik op de taakbalk en "vensters naast elkaar weergeven".