Waaraan kan ik zien of ik de laatste versie van itunes heb??

Ik ben bezig met ringtones erin te zetten maar ik krijg geen tabblad bij mijn bibliotheek erbij.

Betekent dit dat ik niet de laatste versie van itunes heb, zo ja hoe kan ik dan hieraan komen.
Via welke site moet de laatste itunes downloaden??

Toegevoegd na 9 minuten:
Nou heb al via help>zoeken naar updates gekeken of ik de laatste versie heb en dat klopt.

Waarom kan ik dan geen ringtones in mijn itunes zetten, waar is dat tabblad gebleven dat normaal bij je bibliotheek staat??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Open iTunes, klik op Help en dan Zoeken naar updates. Hierna zal iTunes je zeggen of je wel of niet de laatste versie hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer is Bewerken -> voorkeuren -> Algemeen en dan Tonen aanklikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar weet ik verder ook niks van, helaas.

Andere antwoorden (1)

Help > Zoeken naar updates