Met excel kan ik maar 1 bestand tegelijk op het scherm hebben, hoe kan ik er voor zorgen dat ik ze weer naast elkaar kan zetten?

Als ik een excel bestand open dan gaat deze over het bestand heen wat ik al open heb met excel.

ik heb windows 7 en daarmee kan je 2 schermen naast elkaar zetten door ze tegen de zijkant te schuiven. dit wil ik ook met excel doen maar als ik dan een bestand tegen de zijkant schuif dan heb ik excel een half scherm, maar als ik dan het andere bestand ernaast wil zetten dan gaat hij over het andere bestand heen. nu is mijn vraag hoe kan ik excel weer naast elkaar krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.8K

Antwoorden (2)

open beide bestanden ga dan naar beeld boven in excel
en klik dan op ongeveer midden in Alle vensters daar kun je het dan kiezen hoe jij wilt?

Is dit wat je bedoeld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu heb je in excel alles in elkaar. Ik wil ze wel naast elkaar, maar ik wil graag dat ik dan bijvoorbeeld "bestand 1" links hebben en "bestand 2" rechts in het beeld. dan kan ik de bestanden vergelijken. maar ik wil dan ook kunnen dat ik "bestand 1" links heb en dan bijvoorbeeld internet rechts kan openen. als ik dat nu krijg je links in het scherm heel klein "bestand 1" en "bestand 2" en rechts in het scherm internet. Weet je hier misschien ook een oplossing voor?
Open bestand1 in Excel en verklein dat (rechts-boven, midelste vakje tussen minimaliseren en het rode sluit-kruisje) en rek dan het scherm tot maximale hoogte en halve breedte en trek dit hele half-scherm naar links.
Open daarna Excel nogmaals, maar nu met bestand2, en reduceer dat net zo, maar trek dat halve scherm naar rechts.
Je hebt dan twee verschillende bestanden naast elkaar.
Dit is waarschijnlijk wat je bedoelde?