Ik heb software op mijn harde schijf die ik niet kan verwijderen. Heeft iemand hiervoor een oplossing ? Ik heb windows XP

Het verwijderen van andere software lukt wel. Het probleem betreft Ashampoo cd-brander

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Wat is de foutmelding?? Dat zou al enorm helpen ...

Maar als er staat dat het in gebruik is dan :

Cntrl alt delete -> taakbeheer -> processen

Dan zoek je dat proces op en doe je proces beeindigen waarschijnlijk kan je hem nu wel verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download ccleaner . Open na de installatie het programma ccleaner. Dan staat er links in het rijtje een tabblad met de naam "gereedschap". Klik daar op, dan krijg je een lijst in beeld met alle programma's die op je pc staan geïnstalleerd. Zoek dan Ashampoo op in dat rijtje en klik dan in het rijtje rechts die er naast staat op "deinstalleren" En hij zal je programma verwijderen.
Ccleaner is hier gratis te downloaden http://ccleaner.nl.softonic.com/download
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had hetzelfde antwoord gegeven!
Eenvoudig Revo Uninstaller is gratis te downloaden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Revo Uninstaller installeren,hier kun je ook file's en al datgene difinitief verwijderen wat men wil.