Als ik nd5 naar nds verander krijg ik als ik de game wil opstarten een wit scherm meer niet...?

Dus allen de 5 naar een s verander helpt niet,ook niet als ik alle andere cijfers in de juiste letters verander...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

meestal heb je dan een verouderde versie en een tenieuw spel, waarschijnlijk gebruik je een flashkaart in je nds voor de spellen, op deze kaart of het doosje van de adapter staat vaak een type / website en bij een r4 kaart staat deze in kleine grijze of rode letters vermeld.

ga naar de website van di kaart en download het update bestandje. deze pakje dan met winrar uit op je computer en vervolgens kopieer je alles naar je flashkaart voor de ds.