Hoe kan ik het geluid van mijn laptop harder zetten dan alleen op max. volume te drukken?

Is hier een software voor ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.9K

Antwoorden (3)

Ik vind zelf dat de meeste laptops een laag volume hebben als het op max staat.. Als ik de geluid toch harder wil sluit ik boxen aan.. Dan heb je weer een stuk harder geluid dan alleen boxen die in je laptop ingebouwd zitten.. Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes nog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij bedoel je dat je je afvraagt hoe je het volume harder kunt zetten zonder dat je naar het volume knopje in je balk moet gaan toch? Daar heb je als het goed is een knopje voor op je toetsenbord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je bedoeld harder dan max. er zijn software programmas voor ik weet dat vlc player tot 400% of 200% kan maar als je je volume te hard zet kunnen de boxen wel kapot gaan (gebeurd bij mijn DS toen ik het geluid harder ging zetten dan Max.) het is namelijk niet voornix de MAX.