iTunes ziet mijn iPad niet

Opdaten van iPhone 3GS naar iOS 5 is goed gelukt. Nu ik de iPad 1 wil updaten ziet iTunes dit apparaat niet. Wat te doen? Apple devicedetector heb ik al opnieuw gestart. Graag advies.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

1. Houd het bovenste knopje van de iPad enkele seconden ingedrukt.
2. Schuif het balkje om de Ipad uit te schakelen.
3.als de iPad uit staat zet je hem weer aan door het bovenste knopje nogmaals enkele seconden ingedrukt te houden.
4. Sluit de iPad weer aan, als het goed is herkent itunes de ipad weer

Ik had het zelfde probleem en bij mijn ipad 2 werkte dit.
Als het niet is gelukt plaats dan een reactie ;-)