via configuratiescherm-beeldscherm staat de tijd tot schermbeveiliging op 5 minuten, toch gaat de beveiliging niet aan. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Applicaties kunnen de slaapstand/schermbeveiliging verhinderen.. Of het profiel is niet goed ingesteld, bij Windows zul je het even moeten proberen, instellingen kunnen elkaar soms ook tegenwerken :0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Of je hebt iets op je toetsenbord zitten of er loopt een programma in de achtergrond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een laptop of niet? Want bij de meeste laptops is er een optie tussen bespaar stand en gewone stand. Hij gaat op bespaar stand als je hem niet in het stopcontact hebt zitten. Misschien dat dit het probleem is; je hebt hem op een stand ingesteld op 'na 5 minuten gaat hij op schermbeveiliging' En je computer staat in een andere stand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat je muis minuscule bewegingen registreert waardoor de computer denkt dat je nog iets aan het doen bent.
Verder is er nog de mogelijkheid dat je geen schermbeveiliging hebt ingesteld, dus dat je computer niet weet wat ie dan precies moet gaan doen na 5 minuten