Los kopen kan wel (let wel op dat je de goede koopt), maar in een laptop bouwen kan nog wel een probleem zijn.

Bij de meeste laptops zijn ze in het moederbord ingebouwd, waardoor je hem niet kunt vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan maar let goed op of je er wel een met veer geheugen neemt ander is hij heel sloom maar je kan er een los kopen maar je moet hem er wel in een computerzaak er op laten zetten als je er zelf geen verstand van hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook een pcie aansluiting kopen voor USB, maar dat is wel flippin' duur...