Ik wil bij mijn hotmail email account een extra email toevoegen (om dan die berichten te krijgen, maar ik geraak niet tot de laatste stap?

Ik geraak tot aan de stap waar je dat extra email adres (+ wachtwoord moet ingeven), maar als ik dan op volgende klik, komt er een fractie van een seconde ''Het account wordt ingesteld...Dit kan enkele minuten duren'' te staan, terwijl die zin er denk ik toch wel langer moet staan.

Na een paar minuten (totdat ik mijn geduld verlies), is hij nog niet bij de volgende stap. Wat doe ik verkeerd

Geavanceerde opties heb ik ook al geprobeerd, maar daar is het juist hetzelfde probleem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.7K

Het beste antwoord

Probeer dit eens te downlaoden. Hier heb je ook al je e-mail accounds in een overzicht. http://explore.live.com/windows-live-mail-xp

Klik dan op E-mail accoudn toevoegen. Kijk eens of dat wel lukt.

Toegevoegd na 41 seconden:
Voor windows 7 kan je er ook terecht. http://explore.live.com/windows-live-mail
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het beste het op een ander tijdstip proberen, dus bijvoorbeeld 's ochtends vroeg. Hotmail is vaak uit de lucht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik hier ook eens geprobeerd om een 2e hotmailadres aan te maken wat op allerlei manieren ook op een mislukking eindigde.Vervolgens hetzelfde gedaan bij hun onder een @Live.NL adres wat wel meteen aansloeg.Afgelopen zomer heb ik beiden ondergebracht bij Google onder een Gmail.account waardoor beiden meteen zichtbaar zijn zodra je het opent.